16 Şubat 2012 Perşembe

NEYMİŞ EFENDİM BİR MERDİVEN İNEMİYORMUYMUŞUM

İNEMİYORUM NE OLACAK YANİİ...HEM O BİR MERDİVEN DEĞİL NERDEN BAKSAN 14 BASAMAK 6 KAT VAR (84BASAMAK). YANİ BİR MERDİVEN DEĞİL!!!UZUN DÖNEMEÇLİ HOLLERDEKİ ADIMLARI SAYMIYORUM... HEM FARZET Kİ BENİM GÜZERGAHIMDAN KAPIMIN ÖNÜNDEKİ CADDEDEN GEÇMİYOR SERVİS, YOLDAYIM YÜRÜYORUM. OLAMAZ MI? BİR DE AKSİLİKLER VAR TABİ; SABAH SABAH ANAHTARIN KAPIYA SIKIŞASI TUTTU NALET ŞEY ÇIKMIYOR ANAHTARI ÜZERİNDE BIRAKIP MI İNSEYDİM?
YOK ARTIK!!! ALT KİLİDİ TEKRAR AÇTIM ÜSTTEKİ KİLİT YERİNDEKİ ANAHTARI SÖKTÜM TEKRAR KAPA KİLİTLE V.S İŞTE...
HEM SOKAKTA MI? KALIP DONDUN BE MÜSLÜMAN SICACIK SERVİSTE RAHAT MI BATTI? DIŞARDA BEKLEYEN BİRİ OLSAN ANLICAM DA NEYİN HUZURSUZLUĞU VAR SENDE NİYE BOŞ BOŞ KONUŞUP DURUYORSUN ANLAYAMADIM HAYROLAAA!!!

3 yorum:

  1. Haklısın kesinlikle insanoğlu başımıza herşey gelebilir geç kalabiliriz tabikide.5 dakika nedir ki?pehhhh.Sbırlı olmak lazım bu hayatta yoksa mutlu olamazsınnnn:)

    YanıtlaSil
  2. bencede haklısın insan geç kalabilir sabah telaşı bişiler ters gidebilir ama eğer aynı ordamda çalıştımız insanlar tahammülsüzlük yapıyosa arkadaşlar birbirini idare edemiyosa onlar arkadaş değildirler;hayatta herşey dakiklik değil insanlıktır unutmamalı ve biraz daha insanlar birbirine TAHAMMÜLLÜ olmalı:)

    YanıtlaSil
  3. Birbirimize daha anlayışlı davranırsak. Daha mutlu uyumlu olacağımıza inanıyorum. Geç kalan geç kalmamaya çalışırsa, geç kalanın da geç kalmamaya çalıştığına inanacaktır. O zaman geç kalan ''kusura bakmayın arkadaşlar'' diyecek, onu bekleyenler ise bir şeylerin ters gittiğini bilerek, belki de ''Hayırdır geç kaldın ne oldu''şeklinde hal hatır sormayı akıllarına getireceklerdir.

    YanıtlaSil