29 Ağustos 2016 Pazartesi

ORGANİZE SANAYİ BÖLGELERİ İÇİNDE YER ALAN ÖZEL MESLEKİ VE TEKNİK OKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN EĞİTİM VE ÖĞRETİM DESTEĞİ

Pazar günü kaleme aldığımız yazımızda Organize Sanayi Bölgeleri dışında açılan/açılacak özel mesleki ve teknik okul öğrencilerinin alabileceği eğitim ve öğretim desteği hakkında bilgi verilmişti.Buna göre 20/03/2012 tarih ve 28239 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Milli Eğitim Bakanlığı Özel Öğretim Kurumlar Yönetmeliğinin EK 1 nci maddesinin birinci fıkrası uygulanır.


Bu defa Organize Sanayi Bölgelerinde yer alan özel mesleki ve teknik okul öğrencilerine de aynı haklarla eğitim ve öğretim desteği verilecektir. Organize Sanayi Bölgelerinin içerisinde yer alan özel mesleki ve teknik okullar için 20/03/2012 tarih ve 28239 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Milli Eğitim Bakanlığı Özel Öğretim Kurumlar Yönetmeliğinin EK 1 nci maddesinin ikinci fıkrası uygulanacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder