25 Ağustos 2016 Perşembe

KOSGEB BAĞIMSIZ DENETİM DESTEĞİ

TÜRMOB'un 30.06.2016 tarih 9609 sayılı yazısı ile, T.C.Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme Başkanlığı KOBİ Araştırmalar ve Proje Koordinasyonu Dairesi Başkanlığı'ndan özetle Genel Destek Programı'nın "Bağımsız denetim Desteği" başlıklı 7/j maddesinin yeniden düzenlenmesi ve Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlerden alınan bağımsız denetim hizmetinin de desteklere dahil edilmesi talep edilmiştir.

Bu defa KOSGEB 18.08.2016 tarih 96677744-110.01.13/10372 sayılı yazısı ile, Genel Destek Programında 20.05.2016 tarihinde yapılan revizyon ile Bağımsız Denetim Desteği hizmeti sağlayıcılarına ilişkin kapsamın genişletildiği, Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) tarafından bağımsız denetimle yetkilendirilmiş kuruluşlar yerine, Kamu Gözetimi, Muhasebe ve Denetim Standartları Kurumu (KGK) tarafından yetkilendirilmiş Bağımsız Denetim Kuruluşları ve bağımsız denetim yapan Yeminli Mali Müşavirlerin kapsama dahil edildiği, bu kapsamda Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler tarafından kurulmuş ve yetkilendirilmiş Bağımsız Denetim Kuruluşlarının da işletmelere vereceğin hizmetlerin de destekleneceği bildirilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder