11 Mart 2012 Pazar

''Kahrolsun Faşizm''

Türkiye Cumhuriyeti'ni bu kadar küçük düşüren, bu kadar alçaltan ve Atatürk'ün kemiklerini bu kadar sızlatan Milletvekili bir araya hiç bir zaman gelemez!

Bugün 4+4+4 eğitim savaşı yaşandı. Rezillik. CHP Milletvekilleri komisyon toplantısı sırasında ''Kahrolsun Faşizm'' sloganları attı. Bakın arkadaşlar, ister kabul edin ister etmeyin, ister AK Parti'ye oy vermiş olun ister CHP'ye, ister farklı bir partiye. Bu rezil vekillerini bizler seçtik. Artık uyanma zamanı gelmedi mi? Burada hiçbir zümreyi, hiçbir partiyi, hiçbir ırkı temsil etmiyorum. Burada Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olarak yazıyorum.

Türk Eğitim Sistemi'ni, Türkiye'nin geleceğini 31 dakikaya gömdünüz. Orada bulunan, bütün partilerin rezil vekillerine sesleniyorum. O kararnameyi oylayarak kabul eden, ya da karşı gelen tüm rezil vekiller. Olayı buraya siz getirdiniz. Bugüne kadar çıkar çatışmalarınıza, rant kavgalarınıza, dini kullanmanıza, Atatürk'ü kalkan yapmanıza ses çıkarmadık. Size ayna tuttuk. Sizi seçtik.

Türk Milleti artık uyan! Savaştayız! Memleketi içten satıyorlar. Irklarımızı alçaltıyorlar. Kültürümüzü siliyorlar. Savaştayız! Kürt Kardeşim, Efe Ağabeyim, Laz Biraderim, Alevi Sünni Din Kardeşlerim, Rum komşum, Hristiyanı Yahudisi nasıl savaştık Çanakkale'de? Nasıl omuz omuza verdik Doğu Cephesi'nde, düşmanı yurttan attık. Artık kafa kafaya verelim çıkaralım rezil vekilleri Yüce Meclis'ten. Toprak bizim toprağımız. Meclis bizim. Uyan artık uyan! Sahip çıkalım bu memleket hepimize yeter.

''NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE''




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder